REGULAMIN 

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE 

Niniejszy regulamin został sporządzony na podstawie przepisów prawa obowiązujących na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Regulamin wraz z przepisami prawa regulują kwestie dotyczące korzystania ze Sklepu Internetowego LUXES dostępnego pod adresem www.luxes.pl,

INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORCY: 

Sklep prowadzony jest przez: 

LUXES Sandra Grzegrzułka

Wólka Dłużewska 47 

05-332 Siennica 

NIP: 822-233-33-15; REGON: 361668379 

 

§ 2. WARUNKI ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA 

Przed rejestracją lub złożeniem zamówienia bez rejestracji Usługobiorca powinien potwierdzić zapoznanie się z treścią Regulaminu; 

Kupujący zobowiązany jest do podania prawidłowych i pełnych danych osobowych przy składaniu zamówienia; 

W celu dokonania zakupu najważniejsze jest podanie danych teleadresowych niezbędnych do realizacji zamówienia, czyli: 

- imię i nazwisko, 

-adres dostawy (ulica, nr budynku, nr lokalu, kod pocztowy oraz miejscowość) 

-aktualny nr telefonu 

-e-mail 

Warunkiem poprawnej realizacji zamówienia jest wypełnienie prawidłowo wszelkich formularzy dostępnych na stronie sklepu LUXES.pl 

LUXES.pl zastrzega sobie prawo do nie realizowania zamówienia w przypadku gdy; 

-Kupujący nie opłaci trzykrotnie złożonych zamówień w sklepie w terminie 5 dni, czego powodem będzie zablokowanie możliwości składania dalszych zamówień przez takowego Usługobiorcę; 

-Formularz zamówienia zostanie wypełniony niepoprawnie, bądź niekompletnie, czego powodem będzie brak możliwości dalszej realizacji zamówienia;

-Produkt jest niedostępny. 

 

§ 3. REJESTRACJA KONTA KLIENTA 

Rejestracja w Sklepie Internetowym LUXES.pl jest dobrowolna; 

Po dokonaniu rejestracji dla Usługobiorcy tworzone jest indywidualne Konto Klienta, do którego loguje się za pomocą adresu e-mail oraz hasła podanego przy rejestracji; 

Kupujący może także dokonywać zakupów w Sklepie Internetowym LUXES.pl bez rejestracji, jednakże w takim przypadku rezygnuje z utworzenia Konta Klienta i funkcjonalności do niego przypisanych; 

W trakcie tworzenia Konta Klient Usługobiorca jest zobowiązany do podania wszelkich niezbędnych danych tj.; 

- imię i nazwisko, 

-adres zamieszkania/dostawy (ulica, nr budynku, nr lokalu, kod pocztowy oraz miejscowość) 

-aktualny nr telefonu 

-e-mail 

Po dokonaniu rejestracji na podany przez Usługobiorcę adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny. Kliknięcie linku aktywacyjnego kończy proces rejestracji Usługobiorcy i stanowi potwierdzenie prawdziwości danych podanych w formularzu rejestracyjnym. 

 

§ 4. WARUNKI SPRZEDAŻY 

Usługodawca prowadzi sprzedaż towarów prezentowanych na stronach Sklepu Internetowego LUXES.pl; 

Stronami umowy sprzedaży zawieranej za pośrednictwem Sklepu Internetowego LUXES.pl są: Sprzedający oraz Kupujący; 

Umowa sprzedaży może zostać zawarta zarówno z Usługobiorcą zarejestrowanym (posiadającym Konto Klienta) jak i z Usługobiorcą niezarejestrowanym; 

Niezarejestrowany Kupujący w celu zawarcia umowy, musi każdorazowo podać: 

-adres e-mail, dane o których mowa w § 3.; 

Ceny produktów widocznych na stronach LUXES.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT); 

Ceny produktów nie zawierają kosztów wysyłki, każdy z nich jest podany osobno przy składaniu zamówienia; 

Proszę wybrać ten koszt wysyłki, który będzie dla Państwa najbardziej odpowiedni; 

Do każdego zakupu Kupujący otrzymuje dowód zakupu;

Sprzedawane produkty w Sklepie Internetowym LUXES.pl są: 

-NOWE (z kompletem metek, bez metek) 

-UŻYWANE (stan idealny, bardzo dobry; nieliczne z nich mogą mieć wady-opisane wady nie będą uznawane jako podstawa reklamacji, zwrot czy też wymiana na inny produkt); 

-ODNOWIONE lub STWORZONE (VINTAGE lub tzw. DIY, odnowione, zostało dane im ''drugie życie'', stworzone z retro tkanin pozyskanych z ubrań Vintage bądź ulepszane wg. Projektu wykonawcy, zwanego dalej Usługodawcy); 

Przy każdym przedmiocie w opisie jest zamieszczona odpowiednia informacja o: stanie, szczegółowe wymiary, marka i krótka adnotacja o produkcie; 

Na stronie produktu umieszczone są autorskie zdjęcia firmy LUXES, których kopiowanie jest zabronione; 

Złożenie zamówienia za pośrednictwem Strony Internetowej stanowi ofertę zakupu w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego, która jest wiążąca w terminie 5 dni roboczych (po tym czasie zamówienie jest anulowane) i składa się z następujących czynności: 

-wybrania towarów spośród prezentowanych na stronach Sklepu, oraz dodania ich do koszyka; 

-wyboru sposobu zapłaty i dostawy; 

-zalogowania do Konta Klienta, w przypadku gdy zamówienie składa Klient zarejestrowany w Sklepie, chyba że zalogował się przed składaniem zamówienia, dopełnienia obowiązków, o których mowa w ust. 4 w przypadku, gdy zamówienie składa Usługobiorca niezarejestrowany; 

-kliknięcia ''POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE'', oraz opłacenia go w terminie 5 dni; 



§ 5. METODY PŁATNOŚCI 

1. przelewem na rachunek bankowy; 

2. za pomocą szybkich płatności internetowych Dotpay.pl: 

-Kanały płatności: Blik, mTransfer, Płacę z Inteligo, MultiTransfer, Przelew24, Przelew z BPH, Płacę z iPKO, Płać z ING, Millennium płatności internetowe, Płacę z Alior Bankiem, Pekao24Przelew, Płacę z Citi Handlowy, PayWay Toyota Bank, Płać z BOŚ, R-Przelew, MeritumBank Przelew, eurobank - płatność online, Płacę z T-Mobile Usługi Bankowe, Szybkie Płatności Internetowe z Deutsche Bank PBC, Płacę z Idea Bank, Pocztowy24, Płacę z PBS, mPay, SkyCash, Płacę z IKO, PeoPay, Płacę z Orange, BLIK, Grupa BPS, Grupa SGB lub inne, równoważne lub podobne, dostępne w serwisie kanały płatności; 

W przypadku zapłaty przelewem bezpośrednio na rachunek bankowy, zamówienie zostanie wysłane po wpłynięciu należności na poniższe dane firmy: 

LUXES Sandra Grzegrzułka 

Wólka Dłużewska 47 

05-332 Siennica 

ING Bank Śląski S.A. nr konta 44 1050 1894 1000 0092 1156 7491 

Nie wysyłamy za pobraniem; 

W przypadku płatności za pomocą systemu Dotpay, realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu Dotpay.pl o dokonaniu płatności przez Klienta; 

 

§ 6. KOSZTY WYSYŁKI I CZAS DOSTAWY 

Zamówienie od wpłynięcia należności jest wysyłane do 2 dni roboczych; 

O nadaniu przesyłki Klient informowany jest oddzielnym mailem; 

Formy wysyłki dostępne w Sklepie Internetowym LUXES.pl, oraz czas dostarczenia to: 

-Paczkomaty InPost- od 1-2 dni roboczych (5,00 zł) 

-Paczkomaty EKSPRES InPost- od 1-2 dni roboczych z gwarancją wysyłki tego samego dnia (pon-pt) (10,00 zł) 

-KURIER InPost - 1 dzień roboczy (12,00 zł)

-KURIER DPD- 1 dzień roboczy (15,00 zł)

-Pocztex express 24- od 1-2 dni roboczych (15,00 zł) 

Zamówienie wysyłane jest pod adres wskazany w formularzu jako adres dostawy; 

W wyjątkowych sytuacjach realizacja zamówienia może się opóźnić. W tym przypadku jako Sprzedawca informuję Kupującego o zaistniałej sytuacji, a Klient ma możliwość z rezygnacji z zamówienia; 

Nie biorę odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z  wydłużenia dostarczenia przesyłki przez powyższych dostawców. Jednakże w przypadku gdy przesyłka nie dotrze do Państwa w przeciągu 14 dni proszę o pilny kontakt, w celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej u dostawcy. W trakcie trwania całej procedury są Państwo informowani na bieżąco. 

 

§ 6. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY 

Jeżeli Usługobiorca zdecyduje się na odstąpienie od umowy Sprzedający prosi o kontakt mailowy przed dokonaniem jakichkolwiek czynności; 

Kupujący będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru według ogólnych zasad wynikających z przepisów Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827) ; 

Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy, o której mowa w ust. 1 w szczególności: 

-świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą ; 

-świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu ; 

W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany odesłać towar w stanie niezmienionym niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres firmy:

Dział Zwrotów i Reklamacji LUXES

Wólka Dłużewska 47

05-332 Siennica

wraz z dowodem zakupu i z wszystkimi metkami: papierowymi marki odzieży, materiałowymi, oraz firmowymi LUXES, bez usuniętej plomby na produkcie.

Koszty wysyłki zwrotnej ponosi Kupujący.

Sprzedający nie odbiera przesyłek za pobraniem i po ww terminie wyznaczonym na odesłanie zakupu.

Zwrot kwoty za przedmiot zostanie zwrócony przelewem Kupującemu niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego pisemnego oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy; 

Sprzedający nie zwraca kwoty za przedmiot przekazem pocztowym, tylko i wyłącznie na konto bankowe Kupującego; 

 

§ 7. REKLAMACJE, WYMIANY I ZWROTY 

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Sprzedający zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Klient wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt, wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu. 

Każda rzecz przed wystawieniem jak i wysłaniem do Kupującego jest dokładnie sprawdzana i sporządzana odpowiednia dokumentacja, aby uniknąć nieporozumień, niejasności i niepotrzebnych, dodatkowych kosztów; 

WYMIANA towaru jest możliwa tylko i wyłącznie poprzez skorzystanie z procedury odstąpienia od umowy, oraz złożenia i opłacenia nowego niezależnego zamówienia; 

Jeżeli Usługobiorca zdecyduje się na odstąpienie od umowy/zwrot Sprzedawca prosi o kontakt mailowy przed dokonaniem jakichkolwiek czynności; 

Kupujący będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży/zwrotu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru według ogólnych zasad wynikających z przepisów Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827) ; 

Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży/zwrotu zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy, o której mowa w ust. 1 w szczególności: 

-świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą ; 

-świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu ; 

W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy/zwrotu, Konsument jest obowiązany odesłać towar niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres firmy w stanie niezmienionym; 

Przesyłkę proszę odesłać na adres firmy: 

Dział Zwrotów i Reklamacji LUXES

Wólka Dłużewska 47

05-332 Siennica

Sprzedający nie odbiera przesyłek za pobraniem i po ww terminie wyznaczonym na odesłanie zakupu.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru; 

Reklamację proszę złożyć mailowo na adres: info@luxes.pl; 

Zwrot kwoty za przedmiot zostanie zwrócony przelewem Kupującemu niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego pisemnego oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy; 

Sprzedający nie zwraca kwoty za przedmiot przekazem pocztowym, tylko i wyłącznie na konto bankowe Kupującego; 

 

§ 8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 

Usługodawca zbiera te dane, które są niezbędne do należytego świadczenia oferowanych usług; 

Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych jest Sklep Internetowy LUXES Sandra Grzegrzułka z siedzibą firmy w Wólka Dłużewska 47, 05-332 Siennica art. 24 ust. 1 pkt 1 Ust. o ochronie danych osobowych; 

Dane osobowe Usługobiorcy mogą zostać przekazane osobom trzecim wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług świadczonych na podstawie Regulaminu w szczególności przedsiębiorcom pośredniczącym w zamawianiu usług kurierskich, operatorom pocztowym i firmom kurierskim w celu nadania przesyłki; 

Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu oraz wyrażeniem zgody na wykorzystywanie i przetwarzanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia; 

Dane Kupujących są chronione i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich; 

Usługobiorca ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także żądania usunięcia ich z bazy danych sklepu; 

Skorzystanie z prawa usunięcia własnych danych z systemu Sklepu jest równoznaczne z wyrejestrowaniem się Usługobiorcy oraz wypowiedzeniem umowy, która zawierana jest między Sprzedającym, a Kupującym na czas nieokreślony; 

Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

§ 9. ZASTRZEŻENIA

Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym;

Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia;

Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim;

Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.

 

§ 10. PRAWA I OBOWIĄZKI STRON 

Usługobiorca zobowiązany jest zachować w tajemnicy i zabezpieczyć login oraz hasło dostępu do Konta Klienta w taki sposób, aby nie miały do nich dostępu osoby nieuprawnione; 

Usługobiorca jest zobowiązany niezwłocznie aktualizować podane podczas rejestracji dane w przypadku ich zmiany; 

Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby Sklep Internetowy LUXES.pl oraz wszystkie usługi udostępniane za jego pośrednictwem działały w sposób ciągły bez jakichkolwiek zakłóceń; 

Obowiązkiem Usługobiorcy jest wywiązanie się z umowy i opłacenie zamówienia w terminie; 

 

§ 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego; 

O każdej zmianie Regulaminu zarejestrowani Usługobiorcy zostaną ponadto powiadomieni drogą mailową z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z upływem terminu wypowiedzenia. Do zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w chwili złożenia zamówienia; 

Jeżeli Konsument nie zgadza się na powyższe zasady zawarte w Regulaminie, Sprzedający prosi o nieskładanie zamówień w Sklepie Internetowym LUXES.pl 

 

Kontakt: 

e-mail: info@luxes.pl lub przez FORMULARZ KONTAKTOWY 

tel: 737-477-606 

Na wszelkie pytania i niejasności Obsługa Sklepu odpowiada Państwu w godzinach od 8-16 od poniedziałku do piątku. 

Informacje dotyczące internetowego systemu rozstrzygania sporów na podstawie art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów):

Komisja Europejska zapewnia konsumentom możliwość rozstrzygania sporów w handlu internetowym zgodnie z art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów), na jednej z platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) służy jako miejsce, gdzie konsumenci mogą próbować osiągnąć pozasądowe porozumienia w sporach wynikających z zakupów oraz umów na usługi w Internecie.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Or Zresetuj hasło